Tazkirah pada hari ini.

Hai.

Aku tak nak la cerita pasal Pru13 sebab aku rasa nak marah je.Kalau aku kerbau aku dah tanduk Najib dan geng bas sekolahnya.Apesal Najib?Think about it people.Celiklah.Aku pakai spek ni pun dah celik sikit-sikit sebab aku ada internet.Sumber aku banyak.Takdalah asik Berita Harian,Utusan lepehtu Berita tv3 tu.So itulah dia aku dah tercerita sikit pasal benda ni.

Habis muqaddimah.
Sekarang tak payah cerita la blog aku sendiri pun aku dah geli bila baca balik tapi life must goes on.So aku buat-buat la tak nampak.Apa aku nampak header aku tu dah berkurun tak tak tukar.Geli-geli je tengok.Malas nak edit berjam-jam semata-mata nak tukar header yg konon kreatif habis.Seperti yg diketahui aku tengah seronok bercuti semester dekat dua bulan.Lagi dua minggu dah nak masuk balik.

So far aku masih boleh bawak lagi subjek subjek course aku cuma tang projek,kerjasama antara kumpulan tu confirmlah takda.Ternyata aku bossy kat situ.I couldn't handled that.Aku memang macam tu.Nampak gaya macam takda sapa nak lead aku pun rasa macam takkan nak biar je.Konon pikul tanggungjawab.Wah bajetnyeww.Habis semua aku sound.

Macam biasa lunch aku carik asam pedas,ambik bendi.Wajib.Kalau takda memang rasa nak nangislah.Lepastu nasik putih kasih penuh.Balik kelas petang makan balik.Lepastu pikir...pikir...pikir.....bila nak balik.I miss home a lot.It has been a year but I still cant cope myself with the environment.Boleh la sikit sikit.Tap soul aku tu kat rumah,can you feel me?Yeah baby dekat Nilai je pun.Rumah dekat Kajang Wuuuuu bunyik macam study kt England en.

Dua tahun lagi..dua tahun je lagi.Ni namanya semangat nak cepat habis.Ok.Kira cuti,countdown berapa hari lagi nak habis exam tu kira normal la.Aku tak suka sangat study sebenarnya tapi kerja kenalah buat jugak.Give up haunts me almost everyday,telling me not to do this to do that.Kau tau payah sebenarnya nak hidup.Nak lawan hawa nafsu.Nak kekal dengan perubahan.Susah...Nak dapat boyfriend belanja makan hari-hari pun haish lagilah impossible.

Macam tulah ceritanya.Lecturer-lecturer semua Alhamdulillah sangat menyeronokkan.Kengkawan tu boleh la.Asal aku cerita macam aku baru  menjejaki ke alam pengajian tinggi ni..Haduh..Takda apa yg menyeronokkan disana melainkan gossips dengan classmates.Ha tu hobi,tanpamu aku mati...Kiranya aktiviti utama aku disana bergosipla selain basuh kain.Itu pun pakai mesin.Tak mencabar.Balik tiap minggu.So memang manja habis..

Jadi sampai disini kata-kata beta,Barangkali jika beta rajin seperti ini akan beta sambung Part seterusnya.Tengah takda idea nak sambung Kekasih Konon aku tu.Ish nyampah.

No comments:

Post a Comment