Musim cinta.

Takda topik lain agaknya.Balik-balik cinta.
Perempuan.....

Sebelum apa-apa sedikit reminder untuk diri ada sekilo lagi report praktikal tak buat aku boleh selamba muka 5 sen update blog cerita pasal cinta pulak tu. Whateshameee.

Sempena baucer buku 250 yang dulu katanya nak 300 tapi entah mungkin sebab yang terlalu munasabah untuk tidak dinaikkan aku masih disini bersyukur. Yay dapat. Hambar.

I bought few books yang konon nak mengisi masa lapang atau lebih appropriatenya kita sebut untuk menambah ilmu pengetahuan aku belilah..that was exactly the reason why I'm writing this.Chill bro baca lu.

So buku-buku yang aku dah jatuh hati adalah absolutely bukan novel Love You Mr Arrogant/The Wedding Breaker dan sebagainya. Jenis aku memang suka baca novel santai realistik dan seronok. Wajib macam tu. One of my favorites author is Ramlee Awang Murshid. Kau tak caye kau baca Ungu Karmila seramshit.

Tapi kali ni aku beli buku yang betul santai. Penulisnya pun ramai. So aku selam satu-satu cerita diorang. Memang seronok. They wrote based on their experiences. Paling aku tertarik "Underground Relationship" dimana situasi sebenar cerita tu memang aku pernah tengok. Tu aku cakap buku ni realiti. Dia takda cerita pasal mak bapak kaya anak CEO isteri gadis kampung. Takda...

Lupa nak cakap..tajuk buku tu Konotasi Rasa...jangan lupa baca. Buku ilmiah pun jangan lupa baca. Itu sampai ke syurga. Yang ni nak suka-suka boleh la cerita.




No comments:

Post a Comment