Semua naik harga!

Untuk pertama kali dalam dunia aku cerita hal hal ekonomi.Saban hari aku sangat pressure dengan harga barang yang menaik secara mendadak walaupun semuanya duit ayah dan mak tapi ada tempiasnya sebab mak asyik suruh aku kasi duit kat adik aku dan aku tak kasi pun.

Sekarang baju cecantik semuanya mahal.Yang tak cantik pun ada je tumpang mahal.Tak malu betul dah lah tak cantik pehtu nak jual mahal.Bukan apa kesian kat orang yang beli tu.Dia tak tau ada lagi yang murah dan cantik dari itu.Macam aku tertipu beli dekat internet,memang masatu semua jenis sumpah seranah aku bedal.

Barang dapur aku syorkan beli dekat Mydin@MyMydin dekat seksyen 7 Bangi.Memang berbaloi.Dah ramai kaum kerabat SMK BBB aku jumpa.Semua kirim salam.Dekat Mydin memang murah.Ada murah kenapa nak beli mahal?Makanan je pun nanti jadi taik jugak.Selamba aku nak cakap cenggitu.

Kalau nak baju murah beli kat sini.Hahahhaaha sempat jugak.Jangan lupa visit sebab owner dia aku.Jangan risau aku baik.Baju RM15 aku jual RM10 kat kawan aku.Tak baik ke tu?Offline wey bapak tak malu.

No comments:

Post a Comment