Patut ke cerita.

Benda yang aku jahil masa dulu.

Tangan kiri dan kanan.Dulu mana aku tau.Bila cikgu aku suruh angkat tangan kanan aku usha kawan aku.Tak taulah kalau kalau ada jugak yang tak tahu kiri dan kanan mana satu.Tapi itu semua cerita dulu Alhamdulillah sekarang dah tahu.

Seterusnya,beza teh O teh biasa,teh tarik dan teh susu.Sebab tu dari dulu sampai sekarang aku prefer Milo ais satu!Itu pasal tulang aku menjulang julang sampai orang kata aku dah kerja.Cik saya Spm pun belum.Leklah.

Pastu dulu aku ingat sabun buku yang Lux lah Mei lah boleh buat ubat gigi.Jadi aku pernahlah rasa sabun jangan lah risau.Sedap gila kot rasa kek batik.Terharu gila masa lepas gosok gigi.Kan bila gosok gigi keluar buih aku pikir sabun keluar buih jugak.Jadi ubat gigi dan sabun itu serupa.

Dan sekarang paling gempak aku tak tau beza Mustahil dengan Tak Mustahil.Hish memang malu lah.Jadi janganlah nak buat buat cakap perkataan ni bila borak borak dengan aku.Sebab nanti otometik aku buat tak tau atau sambung korek hidung.

No comments:

Post a Comment