Sikit sikit lama lama jadilah bukitnya.

Assalamualaikum,

Nampaknya aku semakin rajin,RAJIN?!?! (bajetnyewwwwwww) hahahaha dimana add maths aku dulu main belas belas je markah sekarang dah puluh.Dua puluh lah tapi.Kawan aku ramai dah lulus.Bilalah aku pulak.Takpa ada improvement tu dah ok kata mak.Kenalah kerja keras sikit.

Yang sakitnya pulak cikgu kata sebenarnya semua kena dapat 80 lebih soalan senang sangat.Betul lah tu kalau aku ni otak matematik.Ini pun negatif kali positif dah macam konfius.Silap besar lah aku tak minat matematik dari kecik dulu.Kan dah susah.

Kesimpulannya,aku punya physics dengan chemist markah dropped habis ujian haritu.Tah macam manalah agaknya,aku memang memerlukan semangat dan doa dari semua orang.Spm ni kasi aku susah hati je.

No comments:

Post a Comment