Hidup KEDAH.

Pernah tak kau masuk kedai cari barang lepastu ada orang datang kat ko dengan konfidennya,

MAKCIK BARU KENAL : Kak baju ni size S ada tak?

AKU YANG TERPINGA PINGA : Eh,ada ada(dalam hati lah tapi) Memang aku kerja kat sini lah kan.Bukan saya makcik,Bukan.

Habis.Tu je pon aku nak cerita.

Isnin haritu pi Aloq Setaq balik semalam.Letihnyerr.Banyak R okay.Ayah ada kerja.Aku as usual lah teman mak dengan ayah sebab Akak kerja, Kakngah busy, Uwip lagilah busy bebenor.Aku adalah pengikut setia ya.Nak tau apa aku buat kat sana?

TIDO>MAKAN>RILEKS>TV>MANDI>MAKAN BALIK>KELUAR BELI KAIN>BELI TUDUNG ITIK.

Best wau syiokk gituh.Buku tak usik.Tengok kulit je dah nguap bawak buku kemain banyak.Biasalah sapa tak kenal aku memang dia kata Bajet rajin gila budak ni.Hohoho.

No comments:

Post a Comment