Ye memang aku terasa.

Pertama aku tahu kau pandai.Pandai daripada aku.
Tapi perlu ke?

Situasi satu.

Lalelallala X tanya eh kau tuition mana?
Y kata tak tuition.
Z masuk campur aku tak tuition aku belajar dengan orang je.

Okay tamat.Tetitaba Y.Tak payah tuition.Kalau tuition kau tak dapat straight A rugi je.
Z cakap.At least kau pergi jugak dapat belajar tak banyak sikit.
Y eleh kalau pergi tak belajar buat apa.
Z itu terpulang dekat diri masing masing.Duit mak bapak dorang bukan pakai duit kau.
Y eleh sama je.Baik ko belajar je betul betul kat rumah.
Z (dalam hati) macam bangang.Kau yelah Power boleh study sendiri kat rumah.Orang bodoh macam aku harapkan tuition je kalau tak bila lagi nak belajar.

X dah chow.

Y tanya X kau amik class apa?
X Sejarah(ini hanya subjek contoh)
Y okay cuba kau buat ni.Kau mesti pandai sebab kau tuition.

Dalam kepala aku.Aku nak tumbuk je muka kau.Kau ingat orang bodoh dalam 2 saat boleh tukar jadi otak Adi Putra ke?Memang mulut kau dasar cibai,lakhanat dan kurang hajar dan Yang penting memanglah kau bangga sebab kau Pandailah kot.Orang pandai memang camni yeh?Kesiankan.

No comments:

Post a Comment